Another day in paradise…

Nå er det slutt!

I skrivende stund sitter Tine og jeg på Gardemoen og venter på hunken min. Jobben i Kristiansund ble ferdig i dag, og i steden for å dra rett hjem til Stavanger blir han her med oss i Oslo. I morgen skal vi kjøre sammen hjem, helt perfekt!

Det var trist å ta farvel med Stovner-gjengen. Tiden har gått så alt for fort, men vi skal rett hjem å bestille ny hytte til neste år. Denne tradisjonen har kommet for å bli, og det er nok lurt å skaffe boplass allerede nå. Uke ti er attraktiv og dette vil vi ikke gå glipp av. 

Gårsdagen var akkurat som dagen før. Vi tok det med ro på hytta om morningen, men kom oss etterhvert opp på Knettsetra i to-tiden. Der var det stinn brakke, så det var bare å hive seg i ginen og komme i form akkurat som resten av bølingen. Vi minglet og skrøna om hverandre og klemmene ble flittig delt. Vi valgte å være der til vi ble feid ut, altså til det stengte, og i skumringen akte vi hele veien ned til Skipuben..

Tror vi må satse på mer aking i fremtiden, for det var søren meg et av høydepunktene denne helgen. Det gikk så inni hampen fort! Jeg bremset alt jeg var god for,  men da fikk jeg snøspruten midt i fleisen. Gode og våte, med lattertårene trillende fikk vi i oss både mat og mer av det flytende før vi avsluttet kvelden på Skipuben.

Denne helgen har vært helt super og minneboka fylt opp til randen. Fysøren jeg er glad i disse folka her, de er de aller aller beste.

Nå skal jeg tilbringe resten av kvelden på Grefsen med mamma. Det er deilig å vite at vi ikke trenger å kjøre hjem før i morgen.

Fortsatt god kveld, skrives i morgen!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg