Nå tar vi påskeferie…

God kveld, kjære dere.

Det er vært en lang dag, og siden jeg klarte å sovne med Mille-mor og våknet nå nettopp, velger jeg nok trappa opp igjen og finner egen seng tidlig.

Jeg gleder meg altså så til å våkne opp i morgen, for da starter min påskeferie. Snill sjef ga meg fri neste uke, så nå skal elleve dager nytes i lag med Mille og Pelle med lange late morninger, hyppige besøk i stallen, kinobesøk og faktisk en liten hyttetur med gode venner. 

Det ble stallbesøk i kveld også. Viggo, den 28 år gamle staute og rolige fjordingen alle er så glad i, lot jentene ri voltige. Spennende utfordrende turn på hesteryggen, som er like kjekt hver bidige gang.

Tror faktisk jeg gjør alvor av å legge meg tidlig jeg dere. Pelle har uansett okkupert stua…det er Manu kamp på gang, så her er det ingen vits i å henge.

Vi får heller skrives mer i morgen, klem Nina

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg