Min dag…

Endelig helg og etterlengta ferie med mine små ♡

Vi har ikke de aller største reiseplanene på agendaen de neste dagene, men bare det å få nyte hverandre uten å være styrt av klokka, er et stort pluss. Vi kommer nok uansett ikke til å ligge på latsiden, for det er nok av ting å ta seg til i vakre Stavanger.

Dagen i dag startet med klem fra en god venninne over en tallerken egg, bacon og en kanelsnurr. Det var egentlig hun som ymtet innpå at hun trengte en klem og derfor ville treffes, men møte oss i mellom var som vanlig like kjærkomment for meg. En skulle kanskje tro vi på et tidspunkt finner metningspukntet og ikke har mer å snakke om og diskutere, men med så mye som skjer for tiden, går vi aldri tomme.

Tiden gikk så alt for fort som vanlig, men siden Mille er litt i ulage for tiden, og helst ikke bør være så mye alene hjemme, var det viktig å komme seg hjem i normal tid. I tillegg syntes jeg det er koselig å ta i mot henne etter endt skoledag, nå som vi endelig skal ha påskeferie i sammen.

Sammen har vi jentene laget påskeegg til heile hurven. Det er ingen av ungene som liker det samme snopet, så de er alle nøye planlagt. Jeg tror jeg kommer til å lage påskeegg og julestrømper til ungene mine så lenge jeg lever. Det er en liten kjærlighetsgest fra meg til dem, som jeg vet de setter pris på. Derfor ble det besøk på posten også. To egg er på vei til Oslo, for her er det ingen forskjellsbehandling, alle skal få ♡


 

Vi skal være en del her hjemme de nærmeste dagene, så i morgen er det planlagt en skogstur for å plukke ris. Jeg elsker å pynte til påske, og ris i alle krukker og vaser er så absolutt et “must”. Akkurat nå derimot, skal jeg invitere snuppa ned på litt TV-kos. Hun har blitt bitt av samme basill som meg, og elsker å se Greys…

Ønsker dere alle en super helg og ikke minst en riktig god påske til dere som er så heldige å begynne på den allerede!

Nyt de kommende dagen ♡

 

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg