Vi jakter gode påskevibber…

God lørdag, fininger.

Dagen startet litt humpete i morges, men takket være god venninne, ble dagen helt herlig. Jeg skal ikke gå i detaljer på hvorfor dagen startet litt trått, men det bunner og grunner i at Mille og jeg er litt uenig om hvordan mobilen skal brukes og hvor ofte. Mille er ikke helt enig i det mora har bestemt, det blir en del prøvelser, og derfor litt laber stemning innimellom.

Dagen snudde derimot raskt når Vibecke og Lilly dukket opp. Den planlagte bjørkerisplukkinga ble gjenomført i nabolaget her allikevel, og det var deilig å få rørt på seg litt. Nå skal huset pyntes opp med fjær, kyllinger og selvfølgelig ris i alle farger, og jeg gleder meg til å våkne opp til påskehuset i morgen.

Undertegnede var selvfølgelig nødt til å sette litt farge på turen ved å “fjøre” seg opp litt…


Kokken Mille stod for frokosten i dag helt på egenhånd.


Dette spillet er forresten superkult! Det var helt umulig for oss å spille det utifra bruksanvisningen, men nå har vi blitt lært opp av proffene Vibecke og Lilly.

Nå er det pannekaker på gang! Late meg har kjøpt røre på pose selv om jeg fikk superkjeft av Vibecke: “det der er sååååå enkelt!”

Har dere funnet fram påskestemningen?

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg