Ja, slik blei det…

God morgen, fine søndagsfolk!

I dag er jeg mildt sagt sjokka. Mille har sovet i hele tretten timer, og det er søren meg ikke hverdagskost. Det å kunne våkne opp av seg selv, er jo en lykke i seg selv, så denne dagen satser jeg på blir fin.

Vi er egentlig på vei ut dørene her, for vi skal på ut på tur i ukjent terreng. Jeg gleder meg, selv om været ikke er det aller beste. Selskapet vi skal rusle med veier derimot opp. Det kommer til å bli så bra atte.

Jeg er forresten ferdig med påskepynten her hjemme. Ble ganske så koselig. Blir kjekt å komme hjem i kveld å tenne lys “all over”…

Det er ikke mer som skal til enn litt nyplukka bjørkeris. Fungerer hver bidige gang.

Nei, nå må vi løpe. Har et stykke å kjøre før vi er framme.

Dere får nyte søndagen folkens, smask

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg