Dere, ass!

God kveld, fine dere!

Det var egentlig ikke meningen å feire 48 årsdagen min i går, men klokka ble nærmere tre i natt, før denne frøkna her fant senga.

Jeg var på jobb som vanlig klokken syv, trøtt som ei strømpe. For etter den lange ferien vi har hatt nå, var jeg livredd for å ikke klare å få hele hurven ut av dørene her i tide, og sov derfor ganske så dårlig den natta. Så planen var å komme seg så helskinna som mulig gjennom dagen, for så å komme seg raskt hjem å hoppe i joggissen og lage noe enkel mat. 

Den første overraskelsen endte i tåreflom…på jobben. Under dyp konsentrasjon, langt nede i utregninger og rabatter, var det plutselig noen som stod bak meg og sang. Jeg holdt på å gå i bakken, for det var søren meg ikke hvem som helst. Bak en stor bukett nydelige roser fant jeg nemlig han kjære mannen min. Bjørn Erik hadde visst det en stund at hjemreisen var denne dagen, men “glemte” å fortelle meg det. Jeg spratt opp av stolen, og tårene rant…av glede. Hulketihulketihei! Buhuhuuuuuu, så deilig det var å smyge inn i armene hans igjen. Det var den aller aller beste bursdagsgaven jeg kunne fått. Mannen hjem i hus etter fjorten dager vekke.

Det første jeg gjorde når jeg kom hjem var å smyge meg tilbake i armene hans på sofaen, og sånn lå jeg helt til det plutselig banket på døra og bestis Tonje kom syngende inn med blomster og gaver. Hun visste ikke at Bjørn Erik var kommet hjem, og hun og Vibecke skulle så absolutt ikke ha noe av at jeg satt alene denne dagen. Hjertesukk, så snilt og omtenksomt.

Så da ble det altså plutselig folksomt her hjemme. Jeg ble servert deilig middag og etterhvert ble det også marsipankake. Når jeg etterhvert tusla opp for å legge meg, etter timesvis med tatling, hadde pappajenta Mille tatt min sengeplass. Så da krøyp jeg heller opp i pikesenga omgitt av hjerteputer og kosebamser, vel vitende om at dagen ble ganske så fin allikevel…

Vet dere hva jeg gleder meg til nå?! Det å gå i gjennom alle bursdagshilsningene jeg har fått. Jeg skal takke hver og en av dere, og sende dere alle en god og varm tanke. You all made my day!

Slengkyss fra Nina
 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg