Vi vant – thanks to lucky leggings!

Åhhhjada, we did it!

I går så håva vi altså inn topp-premien på Alf og Werners Musikk Bingo! Kan det ha vært lykkebringende å ha på seg gla´buksene?

Vi var igjen en fin liten gjeng på syv stykker som samla oss på koselig Alf og Werner. Jeg og Gitte fant fort ut at vi ikke denne gangen heller hadde hellet med oss, men Tommy og Anne dro faktisk i land hele 2160 spenn og en flaske med bobler. Det synes jeg er en god fortjeneste, når du kun har spytta inn 60 kroner fordelt på to kuponger. For denne gangen fikk vi alle lov å kjøpe to hver, og det gjorde jo saken mye mer spennende.

Jeg er totalt håpløs når det kommer til musikk. Jeg har hørt omtrent alt mellom himmel og jord, men titler, det kan jeg bare glemme å huske. Da er det godt å ha proffene rundt seg. Ikke bare veit de hva sangene heter, de kan til og med synge også. For det å synge med på de rundt 60-70 sangene vi blir servert, er selvfølgelig et “must”. Allsang er tingen…og i tillegg er det superkult og sammen rope ut med verdens kuleste DJ:”Vi spiller MUSIKK BINGO!”

Slike kvelder med gode venner er gull verdt. Jeg er utrolig urutinert når det kommer til å ta initiativ til å gjøre noe på kveldene, særlig etter en lang dag på jobb. I går gikk det i ett sett fra klokken seks om morran til elleve på kvelden, og det kjennes godt på kroppen i dag, men var så absolutt verdt det. Det har vært godt å ha fri i dag, for jeg fikk tatt meg en liten ekstra strekk etter å ha sendt ungene på skolen. Nå er jeg superuthvilt igjen, og er klar for å lage pølsepizza, vaske hund og få orden på alle klærne oppe.

Ønsker dere alle en riktig god middag!

Smask Nina

 

Følge meg gjerne her: 

Instagram: nthorsen
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

Ser det ble delt et par go´biter på Snapchat i går. Vi kan virkelig synge…

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg