Litt mer utfordringer, takk!

God kveld dere!

I juni, reiser Mille til Danmark på rideleir uten oss foreldre. Med tanke på hvordan ting har vært i det siste, er jo det litt skremmende, men her er det bare å brette opp ermene, å jobbe oss i gjennom det ene utfordringen etter det andre. Together we can do it!

Det som derimot har vært ganske smart, som snuppeline har funnet på selv, er at hun ønsker mer utfordringer på ridetimene sine. Som regel rir hun fôrhesten sin Vilja, men nå i det siste har hun altså luftet tanken om å gjøre en forandring. 

Mille:” Du, mamma? Er det ikke litt lurt å teste ut om jeg kan ri på en annen hest også? En annen enn Vilja? For tenk om jeg ikke klarer det, og feiler når jeg kommer til Danmark. Det hadde vært kjipt…”.

Jeg har aldri tvilt et sekund på at Mille virkelig har begynt å bli en god rytter, men hun hadde et poeng i at det kunne være smart å se at man faktisk mestrer andre hester også. Jenta trenger så absolutt litt selvtillit, og det har hun nå fått! Hun har fått prøve ut Zenta et par ganger, og selvfølgelig fungerte også de to perfekt i sammen. Jeg er som vanlig superstolt mamma oppi det her, og jeg tror hun kjenner på det selv også ❤


Sjekk ut den kule valpen her da? Han hadde sååååå lyst til å bli bestekompis med Pippi….men hu der…

…ville bare hjem!

Åhhh, det ble seint i dag, dere. Sitter her og smådupper, mens jeg gleder meg til han far kommer hjem ❤

Skrives mer i morgen, klem Nina

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg