Endelig helg og spirende vårfølelse!

‘Allo ‘Allo! 

Da tar vi en velfortjent helg, dere! Tar oss fri fra kjas og mas, og bare kuler´n. Vel, i denne familien er det nok bare denne dama her, som skal lade batteriene. Resten av gjengen har planer fra morran til kveld. Bjørn Erik skal på treningsleir, Mille skal på ekstra oppsatt ridetreninger og Pelle, han er jo russ og har nok ikke tenkt til å la det gå stille for seg de kommende dagene.

Jeg starta dagen tidlig med egenpleie. Min snille venninne Andrea, fikset nok en gang sveisen min. Jeg er ikke i tvil et sekund om at det lilla håret har kommet for å bli en god stund til. Jeg blir nok lys igjen etterhvert, men akkurat nå er det mye mer moro å være lilla.

Etter å ha blitt temmelig bortskjemt med både hodemassasje og hårkurer i fleng (soooooo needed,) kom pinamegdø Vibecke kjørende til Sandnes også. Så etterhvert, ble vi en fin liten trio som ruslet rundt i gågata. Det er altså så koselig å ta seg en tur dit nå. Overalt er det hengt opp store fargeglade blomster mellom husene, og de megastore stolene du finner overalt, falt selvfølgelig også i smak. 


 

Nå skal jeg snart hente snuppeline i stallen, og kanskje også begynne å tenke på litt middagskos. Gleder meg forresten sinnsykt til en ny episode av SKAM! Det må vi ikke glemme, dere.

Så da er det bare å ønske dere alle en superdupertrouper helg! Kos dere!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen          

Facebook side: Nina Sprell Levende         

Snapchat: ninasprell

3 kommentarer
    1. Jeg er selv nynazist og jomfru. Jeg flyttet til kolbotn fra porsgrunn og jobber i vannverket. Hver dag ser jeg meg i speilet og vet at jeg er en taper.
      Jeg finner inspirasjon til å forandre meg når jeg leser om sterke folk som deg. En dag skal jeg slutte å ruse meg.
      Er drittlei av å skjule sprøytebruken på jobb.
      Takk for motivasjonen du gir meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg