Nå gruer jeg meg!

Da var det like før! It´s comeback time!

Da setter jeg nesa mi mot Lura Stadion. Etter noen års pause, skal altså min kjære mann Bjørn Erik i en alder av 43 år (ja, jeg har vært på barnerov), atter en gang ikle seg Lura Bulls sin amerikanske fotball drakt. Det var vel ikke akkurat det scenarie jeg hadde sett for meg i hans “voksne” alder, men når sant skal sies så har jeg faktisk en stor finger med i spillet her. Så da må jeg bare senke skuldrene, å håpe på at alt går hans vei.

Jeg må ærlig talt si jeg synes dette er en av de tøffeste sportene på jord, og derfor er jeg også i overkant noe redd for alt det gale som kan skje. Han har vært utrolig heldig tidligere, og heller vært den som har gitt juling i stedet for å få, så vi får håpe det er det som kommer til å skje denne gangen også. Uff, det hørtes brutalt ut, men det er dessverre realiteten.

Dette er kun en treningskamp mot Haugesund, men allikevel blir det en pekepinn på hva jeg har i vente i omtrent hver bidige helg fremover til sommeren. Good luck, Lura!

Det er i alle fall greit å vite hva man skal foreta seg på en deilig vårsøndag. Snuppeline gjorde det nemlig helt klart i går, at mammaen ikke var ønska i stallen. Hun vil være der fra morran til kveld, og sånn skal hun få det i dag.

God søndag! Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg