Well done, my love!

Mandag, og ny uke!

Jeg er snart på vei i et møte, men har allikevel tid til å dele gårsdagens spennende dag. Jeg hadde som sagt litt vondt i magen, fordi gamlefar atter en gang var å finne i amerikansk fotballdrakt, men jeg hadde ikke trengt å uroe meg. Det går gjerne ikke like raskt som før, i hvert fall ikke så tidlig i sesongen, men at han fortsatt klarer å “slå i fra seg”, er helt sikkert. Han fikk til et par taklinger der ute på banene, og jeg så han formelig oste av testosteron og glede etterpå. 

Dette var kun en treningskamp mot Haugesund, men for gutta var nok dette allikevel dønn alvorlig. For meg som ikke har sett dem på en evighet, synes egentlig det fløyt ganske så bra. De fikk til mange lange gode pasninger, og dro inn poeng etter fleng og vant. Lagets nivå og form, blir nok allikevel målt mer reelt neste helg, når Eidsvoll 1814s kommer på besøk. Da vil vi nok for alvor få en indikasjon på hvordan det står til i år. Det blir nok en helt annen thriller, tenker jeg.

Det er et flott anlegg Lura Bulls spiller på, og i går når været viste seg fra sitt aller beste, dukket det opp flere gode venner for å se på. Tror nok han far synes det var litt stas å ha sin egen heiagjeng. Han fortjener det, flinkingen min. For hvem hadde trodd at denne dagen atter en gang skulle komme? 43 år og så absolutt fullverdig spiller. Han har sårt savnet dette miljøet, og jeg må innrømme at det har jeg også. Det er godt å komme seg ut i frisk luft, og skue så mange flotte mannebein, thihiiii.

Skulle dere trenge å finne på noe kjekt neste lørdag, så sjekk ut dette arrangementet her. Da møtes finalelagene fra i fjor Lura Bulls vs Eidsvoll 1814s, så det blir nok kuler og krutt, tenker jeg. Inngang koster 50,- men barn under 12 år er gratis. Kiosken er oppe, og ryktene sier at det skal bli en solfylt helg igjen, jippi!

Nå må jeg grave meg ned i noen papirer, før jeg må haste ut av dørene her. Det ser ut som om det skal bli fint vær i dag også, så kanskje stemorsblomstene jeg kjøpte inn for noen dager siden, kommer i jord også. Det er lov å håpe.

Ønsker dere alle en god start på uken, gyv løs! 

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

 

#amerikanskfotballnorge #lurabulls

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg