Få ræva i gir!

Hallaisen daisen!

En av mine soleklare leveregler er å alltid forsøke å takke ja til det venninnene mine inviterer meg på. Det er svært sjeldent jeg ikke stiller opp, for da kan jeg jo gå glipp av noe. Så når min venninne Vibecke synes det var på tide at Nina-mor ble med på en trimrunde rundt Stokkavannet, ja da var jeg ikke sein med å troppe opp.

Herreminhatt for et drittvær vi fikk. Dere kan tro det var to dassvåte frøkner som ankom salatbaren på Madlasenteret etterpå. Jeg er egentlig ikke så keen på å traske rundt i treningstøy når jeg er ute blant folk, men nå hadde vi faktisk trimma litt, og den lunsjen var jo faktisk gulroten, premien etterpå. 

Jeg elsket disse turene før. Det ga meg masse energi, og jeg mener å huske at jeg var ganske så rask på tå også, men ikke denne gangen. Motbakkene, alle tre på 10m (kremt), var beintøffe, og jeg trodde et øyeblikk jeg hadde et lite snev av hjerteinfarkt. Nå derimot, kjennes det himmelsk ut, vel hvis jeg ser bort i fra de svære vannblemmene jeg fikk med meg i slengen. Kan egentlig ikke fatte det, for jeg mener nå jeg har verdens beste tursko. Vi spilte tydeligvis ikke helt på lag i dag, men det som er sikkert og visst, er at det var på tide å få ræva i gir igjen. Nå er jeg endelig i gang!

Jeg har forresten vært på sykehuset med Mille i dag. Hun har tatt MR av kneet som røyk for en drøy uke siden. I morgen klokken halv to, får vi dommen. Hun halter fortsatt og det er fortsatt veske i det, men jeg håper virkelig ikke det er noe alvorlig. Hun fikk ikke lov av legene i dag å ha den planlagte ridetimen sin. Det var en tung beskjed å svelge for snuppa mi. Da passet det bra at venninnen hennes Kaja inviterte henne med i stallen sin. Kaja har vært med og sett Mille ri, så nå passet det jammen meg bra å gjengjelde det. Har akkurat hatt en facetime samtale med henne, og det så ut som om hun storkoste seg.

Nei, nå skal jeg dandere litt nyinnkjøpte blomster. Det har kommet solsikker i butikkene, og det måtte jeg selvfølgelig ha med meg hjem.

Ha en fiffi kveld da dere!

Klem fra ei Nina, som helt sikkert er stiv og støl i morra…

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg