Back on the horse again!

God kveld!

Ja, nå er jeg på vei i stallen for å hente en ganske så fornøyd Mille-mor. Det var ingen skader å se på MR bildene foruten om en del væskeansamlinger. Hun klarer ikke å strekke ut beinet skikkelig eller bøye det, men med litt varsomhet fikk hun lov å ri igjen, ved å love at hun skulle være forsiktig. Jeg snakket akkurat med henne, og hun var litt irritert på seg selv for at hun smalt beinet inn i veggen i ridehallen. Det gjorde litt vondt, men ellers hadde det gått veldig bra.

Nå får vi bare ta tiden til hjelp, så vil hun nok snart gå normalt igjen. Det viktigste var at hun ikke hadde skadet noen korsbånd eller at de fant noen små fragmeneter på ville veier. Det var det de var redd for, siden hevelsen var så enorm, men nå puster vi lettet ut. 

Jeg priser meg lykkelig, og er så takknemlig over nok en flott og effektiv håndtering fra sykehuset. Vi er søren meg heldige!

Nei, nå må jeg bile avsted. Jeg lovet å være i stallen klokken seks. Mille er nok ganske happy over at jeg kommer litt for seint, men Pelle, som skal ut på russebøll, synes det er på tide å få tacoen på bordet snart.

God helg, skrives i morgen!

Klem Nina

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg