ENDELIG!

Da ble det endelig seier!

Lura Bulls vant over Oslo sitt vestkantlag Vikings, og for meg som er reinbarka østkantjente, var kanskje dette den aller viktigste kampen å vinne. Nå har jeg for lengst slutta å bruke ordet “hate”, det er for lavmål og forbudt her i hjemme, men må innrømme at Vikings ikke står særlig høyt i kurs.

I dag fungerte endelig spillet på offensiv linje, noe som resulterte i flere bra pasninger og gode harde løpespill. Når defensiv linje samtidig kjørte over Vikings sitt angrep, var det endelig kjekt å være tilskuer. Det er ingen tvil om at Lura sine amerikanske importer, Harry Peoples og Lyndell Gibson, løfter lagets nivå flere hakk. Forsvarsspiller Gibson dominerte, og hadde flere knallharde taklinger “all over” og quarterbacken Peoples, styrte angrepet med stø hånd. 41-21 var nesten ett urettferdig resultat, for oksene fra Lura var egentlig bedre i alle deler av spillet. Det var dessverre et par “brølere” som resulterte i at Vikings fikk to av sine touchdowns, og håper vi slipper å oppleve slike nervepirrende “moments” igjen.

Denne kampen ble en positiv opplevelse og gjør meg plutselig veldig usikker på formen til gutta. Har laget endelig fått “satt seg”? Kom de litt seint i gang i år? Klarer de å hamle opp med Eidsvoll 1814s i neste oppgjør? Hmmm, time will show. Gleder meg i alle fall noe helt enormt til å feire 17. mai i Oslo og samtidig få besøkt bondelandet hvor jeg håper på skikkelig revansj.

For en dag! Dere kan tro jeg har en happy hunk ved siden av meg her nå. Vel fortjent, for det jobbes hardt med å oppnå det de klarte å prestere i dag. Når han er fornøyd, ja da er jeg også fornøyd, så nå skal resten av kvelden nytes i sofaen.

Håper dere alle nyter sommerværet som har gjestet oss nå. I dag var det t-skjorter på heile gjengen, for en opptur. Solfaktor 50 ble flittig brukt, men allikevel kjennes det godt at vi har vært lenge ute i frisk luft.

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg