For en dag!

Halloen, fine dere!

Nå har sommeren kommet, og når man bor på Vestlandet, er det helt nødvendig å nyte det så lenge man kan. Vi har vært i stallen i hele dag, mens Bjørn Erik har vært hos venninnen min Monica på “Bjørkeslang” (dere vet jo at jeg bygger skog inne).

Mens Mille-mor red seg en tur, tok jeg med meg Pippi ut på en fantastisk løvetanneng. Jeg og Isabell i stallen, lagde kranser mens vi nøyt alle sommerinntrykkene, som dette året kom litt bardust på. Den kom over natten, and I loooooove it!

Jeg kan altså ikke sitte inne foran Macén, jeg må fortsette å nyte alt ute, så i dag får dere ta til takke med hun bestevenninnen min her ❤

Håper virkelig dere alle er ute å koser dere i finværet. Vi skal grille nå, og rigge det til koselig bak med hengekøye og en haug av puter. Vi får heller blogges mer i morgen…

Smask Nina

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg