Søndagsidyll…

God mandags morning, kjære lesere.

Dagene vi har lagt bak oss nå, må jo gå inn i minneboka som en av de deiligste og varmeste maihelgene på år og dag. Jeg måtte faktisk arrestere meg selv et par ganger for å ikke klage over varmen, for det dere, er faktisk ikke lov. Vi aner ikke hvor lenge dette vil vare, og er derfor nødt til å nyte hvert sekund.

Akkurat nå ser huset helt bomba ut. Jeg tror jeg har en 5-6 maskiner med tøy som venter på å bli vaska og et kjøkken som bugner av rot, men det får så være. Flokken har kun vært innom for å skifte eller hente seg noe, og det er helt innafor på så fine og travle dager.

For dagene har virkelig vært travle, men allikevel energigivende. Det er et stort privilegium å kunne fylle kalender med så mye kjekt, det er tydelig at hele familien er inne i en god stim. Dagene fremover, må nå planlegge nøye. Jeg skal reise mye, og ha masse besøk, så “kom mai du skjønne mille”, er virkelig et faktum.

Mille har prioritert mye tid i stallen denne helgen, og i går valgte til og med undertegnede å joine henne. Det ble kun en halvtimes ridning, men mye stell og kos. Varmen tar på både to-, tre- og firbeinte, så det var viktig å ta det litt med ro.

Da skal jeg få på meg noen filler og dra å møte Vibecke. Vi skal gå rundt Stokkavannet, en perfekt start på uken.

Ønsker dere alle en super mandag!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg