Vi må ikke glemme å ta en liten pust i bakken…

God morgen, fine dere ❤

Ja, nå pakkes det til Oslo turen i morgen, Warsawa turen med jentene i neste uke, samt til Mille sitt Hege-besøk som finner sted neste helg. Bjørn Erik reiser på jobb i morgen, men er også på oppdrag i dag, så det er bittelitt “Texas” her i heimen akkurat nå. For jeg kan jo ikke bare reise fra huset, uten å shine det opp. Det er så mye koseligere å komme hjem når alt er på stell. I tillegg så skal jo Pelle være hjemme, og han må jo også få ha det litt fint rundt seg. Han skal tross alt feire 17. mai uten oss for aller første gang, og det er jo bittelitt spesielt.

Bjørn Erik trodde i utgangspunktet at han skulle være bortreist i nesten to måneder, så han har stått på som en helt og ordnet masse. I tillegg til å ha laget en egen skog til meg i stua, har han gjort klar hagen både foran og bak. Jacuzzien er også i fikset, så nå nytes finværet ute til enhver tid. 

Har blitt ganske så koselig, ikke sant? Ganske kreativ han hunken min…


NEI, jeg leser IKKE Se og Hør, og det står heller ikke et par rosa crocs under hagebordet…thihiiii.

Nå skal jeg komme meg i dusjen, og komme meg opp på legekontoret og ta den månedlige blodprøven. Jeg går som sagt på medisinen Isotretinoin for huden min, og sjekkes regelmessig. Resultatene var visst ikke så gode sist gang, så i dag er jeg fastende og krysser fingrene for at det der kun var et engangstilfelle.

Håper dere alle får en strålende dag!

Smask Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg