Oslo ❤

God fredagskveld, dere!

Vi er endelig i Oslo! Nå er vi godt innlosjert i sofakroken til mommo, og roen har senka seg. Formålet for turen denne gangen er å henge med mommo så klart, men også å la Mille få oppleve 17. mai på selveste Karl Johan. For meg som er ihuga korpsentusiast, er det et stort “must” å la alle ungene mine få oppleve de aller aller beste. Jeg har fortsatt venner som spiller i Kampen Janitsjarorkester. Jeg er på grinestadiet hver gang jeg opplever dem, og jeg regner med at det blir litt rusk i øyet denne gangen også. Kongens gardister er også stort for meg. De er jo et eventyr i seg selv, og jeg håper virkelig Mille synes dette samme. Guriland som jeg gleder meg!

Jeg håper selvfølgelig å få klemt litt på eldstemannen også. Det er ikke så lenge siden sist vi så hverandre, men jeg kan ikke være i Tigerstaden uten å få et glimt av han. Kanskje han vil være med meg en tur rundt på et par gravlunder. Jeg forsøker alltid å finne tid til de som ikke er her blant oss lenger, for det gjør meg godt “å slå an en prat.”

Ellers skal jeg på et veldig spesielt besøk i morgen. Jeg skal nemlig se på en ny hund. Helt sant! Verdens nydeligste lille krabat trenger nytt hjem, og hos oss er det alltid hjerterom. Det er dessverre flere som har meldt sin interesse, før jeg tok kontakt, så det er mye som må klaffe for at hun skal bli min. Time will show… 

Nei, nå må jeg legge vekk Macén. Ønsker dere alle en fantastisk fin Pinsehelg!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg