Yes, we did it again!

God morgen, Warszawa!

Åhhh herreminhatt for en dag vi hadde i går. Jeg må innrømme at jeg var bittelitt usikker på Snapchat storyen når jeg våknet nå, for i går ble det bratt, men jeg ser jo at vi bare har hatt megamorsomt. Andrea, Ranveig og jeg ramla altå inn dørene her klokken halv seks i morges. Litt spesielt å bli mottatt i resepsjonen med “god morning, ladies”, men det var jo faktisk morning, men “ladies”, tja jeg veit ikke helt jeg. Gøy var det i alle fall, og gavmilde som vi er, hadde vi med oss pizza til min kjære Tonje.

Vi var altså på den obligatoriske guideturen vår i går. Tre timers knakende kjekk Segway tur. Selvfølgelig ikke den “regulare” trippen som de fleste andre velger, men en flere kilometers børning rundt om på andre siden av elva. Vi fikk oppleve en hel haug av spennende historiske plasser, noe vi aldri hadde fått med oss hvis vi hadde rusla rundt på egenhånd.

Dette har vi etterhvert blitt sabla gode på. Vi har blitt de racerne, så guiden vår Olga, som forøvring kan anbefales på det sterkeste, roste oss opp i skyene som “de aller aller beste”. Det er ikke en ting vi ikke lenger får til. Vi ruler på Segway, og jeg mener at absolutt alle bør se nye byer på denne fantastiske måte.

Olga, Olga, hei hei hei! Ingen Olga er som deg! Yeeeeeah…

Når dagen ble så lang som den ble i går, så sir det seg selv at jeg har masse mer å fortelle dere, men nå må jeg komme meg ut  til de andre. Nå blir det sein frokost og litt shopping igjen, før vi det igjen venter nye spennende eventyr.

Håper dere alle får en finfin lørdag!

Smask Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg