Vi lever fortsatt i beste velgående her i Warszawa…

Hellu, hellu kjære dere.

Nå kan dere tro jeg er glad for at vi ikke skal hjemover før i morgen ettermiddag. Jeg er på langt nær ferdig med Warszawa, så det er godt vi har hele denne dagen her også på å sprelle litt.

Akkurat nå tar jeg meg en liten pause på hotellrommet helt ene og alene. De andre er spredt rundt “all over”. Et par har akkurat hatt massasje og er på vei ut for å lunsje, noen andre har shoppa som noen galninger og havna plutselig på en happy hour bar og noen pakker og pleier kroppen etter en lang natt på “vift”.

Det er litt vanskelig å blogge på denne turen, merker jeg. Vi legger oss seint og er tidlig oppe dagen etter for å ikke gå glipp av noe. Det shoppes, spises, traskes og nytes, og det er lite fristende å bryte opp for å gå hjem å skrive. Jeg tror rett og slett jeg er nødt til å samle opp noe saftig stuff til jeg er i Stavanger igjen.

Vi storkoser oss i alle fall her i sommervarmen. I morgen skal det bli hele 28 grader, så det var faktisk en god idé å la jakker og langerma gensere ligge hjemme. Hotellet er supernice. Senga er pinemegdø bedre enn den jeg har hjemme og frokosten er jeg nødt til å lage et helt eget blogginnlegg om. Jeg føler meg nesten litt malplassert der til tider, med nydelig harpemusikk og sjampagne inkludert i frokosten.

Akkurat nå kom Tonje hjem fra shopping, så nå skal vi bade igjen. Vi er hele fem stykker som skal vi fyke opp i 44 etasje og ha synkronsvømming. Det er altså så herlig der oppe, med en helt fantastisk utsikt over hele byen. 

Jeg håper dere alle har hatt en fantastisk helg så langt. Nyt søndagen videre!

Smask Nina
 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer
    1. Warszawa er byen som veldig ofte glemt av turister, men det er ikke som de skulle være! Den er livlig byen som har så ny å ofre. Nattlivet er då kul her, jeg likte New Orlean best, det er sted hvor du kan leke hele natta, smake greit mat og se på utrolig vakre poledansere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg