From Warszawa with LOVE ❤

Siste krampe!

Nå er vi dessverre snart på vei hjem til Stavanger igjen. Vi er flere som godt kunne tenkt seg å vært her i et par dager til, men pliktene kaller. 

Warszawa er en helt fantastisk by. En moderne plass med mye sjel, og et hav av spennende muligheter. Vi har vært litt laid back og tatt ting på sparket, og jeg lover å komme tilbake til dere med hva de enkelte i reisefølget mitt kan anbefale.

I går var vi skikkelige turister. Tok det ganske så med ro i gamlebyen med god mat og drikke. Synd dette var første møte med den koselige plassen, for her likte jeg meg godt og burde tatt meg mer tid til å utforske de trange gatene. Det å sitte å nyte deilig mat og drikke, mens en hører på nydelige toner fra en fiolindame like bortenfor oss, var magisk. Godt og varmt var det også. Jeg har faktisk ikke brukt jakke en eneste kveld her nede. Vi har vært heldige og fått akkurat det sammen sommerværet som sist gang vi var på tur. 

Love from Warszawa…

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

3 kommentarer
    1. Å ja, disse bilder virkelig gjenspeiler stemmingen av Warszawa. Om du skal reise der beste gang, jeg rekommanderer å sjekke ut noen nattklubber nær Metro Swietokrzyska- for eksempler New Orleans, de har beste fester og server velsmakende mat i hele natt.

    2. Jeg var i Polen for tre år siden, det eneste jeg husker er den beste klubben i Polen – New Orleans i Warszawa!

      1. Jeg var på bursdagsfesten til vennen min i New Orleans nattklubb. Det var en fantastisk natt, beste fest!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg