I kveld blir det fargerikt!

God ettermiddag, kjære dere!

Jeg pleier vel egentlig ikke å poste flere enn et innlegg om dagen lenger, men nå sitter jeg altså å kjeder meg litt før et knippe fine kvins border huset mitt. For i kveld er det endelig Me&i fest. Det er en evighet siden sist jeg ba til en slik aften, men nå er jeg altså i gang igjen.

Det er nyhetsslipp denne uken, og jeg har fått en liten snikpeak på den ultimate sommerkjolen, og jeg håper virkelig den passer og kler meg. Ellers skulle jeg ønske Mille fortsatt passet barneklærne. Er de ikke søte?

Nei, nå må jeg komme i gang med forberedelsene. Jeg tenkte jeg skulle lage en stor deilig fruktsalat til gjestene.

Håper dere har hatt en finfin dag så langt, klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg