Endelig har sønnen min gått ned på kne!

God mandag, dere!

I går på vei hjem fra Oslo, ble jeg altså ringt opp av to sprudlende ungdommer, nemlig Kristin og Dennis. De er for tiden i Las Vegas og lever ut drømmene sine, og oppi eventyret, gikk altså eldstemannen min ned på kne og fridde til prinsessa si. En strålende fornøyd Kristin proklamerte i gapskratt og glede:”Endelig skal du bli svigermoren min på ekte!”

Ja, tenk det dere! Fineste Kristin skal snart bli konemor, og jeg formelig følte lykken til dem begge gjennom telefonen. Jeg fikk historien bak ringkjøpet Dennis hadde holdt skjult for henne, hvordan han hadde gått ned på kne og hvorpå Kristin selvfølgelig hadde svart ja. For det er jo de to, det har vært det lenge nå, og jeg tvilte ikke et sekund på at denne dagen ville komme.

Nå gjenstår det bare å se når datoen for selve bryllupet blir, og ikke minst hvor de har tenkt å ha det. Jeg vet hvordan de helst vil gjøre dette, og får de det til, blir det like spektakulært som alt annet disse to turtelduene får til. Gratulerer så mye med forlovelsen, Kristin og Dennis! I Love You both!

For en gledelig nyhet!

Klem fra strålende fornøyd mamma og snart svigermor

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg