Nillevenn…

God helg, dere!

Akkurat nå kjører Bjørn Erik Mille til ei stallvenninne, mens jeg forsøker å holde meg våken. Nå er vi tre av fire penicillinbrukere i huset, så stafettpinnen med vond hals og råtten kropp har nådd hele hurven. Bjørn Erik er nok den som sliter mest, for han har en viktig kampdag foran seg i Bergen denne helgen. Vi andre skulle også ha vært med for å få besøkt familie i tillegg, men med sykdom og flytting av kampdag, blir vi heller hjemme. Det viktigste er uansett at Mille er frisk igjen. Endelig er det skoleferie, og hun har sååå mye å glede seg til, sier hun. Det er ikke rom for å være pjusk. Nå skal hun visstnok “leva livet”!

Jeg har forresten spart 538,- kroner i dag. Jeg har nemlig sikla på noen lyslenker i en evighet nå, og i dag ble de altså mine, jippi. Nydelige fargeglade kuler, 80 stk. totalt, lyser nydelig opp epletreet Mille fikk av venninnene mine i dåpsgave. For jeg kjøpte jo ikke bare en pakke, men fire så klart. I steden for å betale 199,- kostet de altså 65,- kroner pakka, og da måtte fru Thorsen ha mange. En skikkelig Nillevenn…


Fant forresten en ubrukt Me&i kjole i skapet. Sommerlig, litt røff med lommer i. Slettes ikke verst med olajakke og joggesko til…

Snille venninne Simone har klart å skaffe meg flere flamingoer. Thelma og Loiuise har flyttet inn i toppen av epletreet…

Da var han far tilbake igjen, og jeg håper jeg får lokket han til å se premieren av sesong fire, Orange is the new Black. Jeg er ikke så veldig optimistisk, for det er tross alt EM i fotball…

Ønsker dere alle en riktig gullgod helg!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg