Eg fant, eg fant!

God tirsdag, fininger!

Det var litt tungt i går, for vi hadde en del tøffe valg å ta og ikke minst heavy søknader å skrive, men nå er det gjort. Nå er det bare å vente i spenning på hva utfallet blir. Jeg har en del sommerfuglene i magen, men det kjennes riktig og godt ut. I tillegg ringte Mille oss fra Danmark, og bare det å høre at hun formelig lettet av lykke og glede gjennom røret, var en befrielse i seg selv. Været der nede var strålende, hun hadde ridd på en vilter islandshest og hun hadde shoppet. Hun hadde endelig fått tak i samme leppestift (Baby Lips) som jeg har, og visstnok kjøpt seg en jakke full av glitter. Jeg hørte på hele henne at hun hadde det bra, og når hun stråler, ja da gjør jeg det også.

Derfor tok jeg med meg hunken min til byen og på kino. Ikledde meg den helt fantastiske onepiecen, som jeg også nå har klart å skaffe meg i svart. Ajlaik dressen er bare helt fantastisk deilig å gå i, og jeg er så glad for at Bryggerhuset på Jahren i Askim, tok seg tid til å skaffe en til meg, helt fra Italia. Ikke det mest sexy plagget synes Bjørn Erik, jeg ser jo ut som mummitrollet, men det får så være. Den grå og svarte dressen skal brukes flittig framover, for “I just Love it”!

Nå skal jeg pakke til kjæresteturen vår i morgen. Teltet, ulltøyet og gummistøvlene må hentes frem. Et eventyr jeg har drømt om i en evighet skal endelig virkeliggjøres. Kan dere gjette hvor vi skal?

Vi får skrives mer i morgen dere. Ha en superduper dag!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg