Vi må henge litt med papsen før han fyker avgårde i 40 dager…

God kveld, herlige dere!

I morra skal jeg pinamegdø si opp abonnementet mitt på treningssenteret, for heretter trenger jeg ingen annen form for fysisk aktivitet utenom stallivet. Jeg kunne nok dratt hjem et par timer i dag og latt Mille vært litt alene med venninnen sin og hesten Sol, men nå i startfasen er det nok best jeg er der og sjekker at alle rutinene blir fulgt nøye etter punkt og prikke. Jeg elsker uansett roen der, og nå som været i tillegg er så strålende, er det bare herlig å vimse rundt og ta livet helt med ro.

Nå er det som sagt hest fra morran til kveld, men vi forsøker innimellom å henge litt med han far også. For om få dager reiser han på jobb til Karibien. Han skal ombord på et boreskip som skal fraktes hele veien hjem til Norge. Det kan ta opptil 40 dager +-, så nå legges alle ferieplaner på hold. Vel, nå har ikke vi tid til ferie uansett, den har vi utsatt til September, men jeg må innrømme at det skal bli rart å være så lenge fra hverandre…igjen. Jeg får trøste meg med at han tross alt er utrolig heldig som har fått denne muligheten, og at han reiser med en kompis, mannen til venninnen min. Vi jentene skal nok få tiden til å gå på et vis, og jeg har også fridd til mamma i Oslo og spurt om hun kan komme og holde oss med selskap.

Jeg prøver ikke å tenke på alle dagene vi skal være borte i fra hverandre, fokuserer heller på leve i nuet og nyte så godt jeg kan. I morgen skal vi uansett være i stallen hele gjengen. Bjørn Erik drar tidlig ut på Harleyén sin og gir hesten frokosten sin, kjører seg en tur, og joiner oss jentene når vi er på plass noen timer seinere. Mille gleder seg så til å vise seg fram, for i dag mestret hun Sol ypperlig.

* Ukens bildedryss *

Da er det bare å si “God natt” igjen, dere. Kanskje jeg klarer å holde øynene oppe å se litt av en episode av Orange is The new Black. Får hente meg noen saftposer, så går det nok på et vis.

Jeg håper dere alle har hatt en fargerik dag!

Love you all! 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg