Heldige meg har fått besøk av bursdagsbarnet mitt, Dennis ❤

Kveld igjen jo!

Etter at vi fikk hest, har det altså vært helt umulig for meg å blogge fra morningen av. Kroppen bruker litt tid på å starte når jeg våkner, og når jeg endelig er klar, er det ingenting jeg heller vil, enn å komme meg i stallen fort som svint. I dag sov derimot Mille i tolv timer, og spurte pent om hun kunne få en fri-dag. Hun hadde lyst til å bruke en feriedag på å rusle rundt i morgenkåpe og tøfler, mens hun bare latet seg. Så klart fikk hun lov til det. Skulle bare mangle. Jeg klarte meg fint på egenhånd med Sol, og nøyt en god og hard treningsøkt på banen.

Turen gikk rett til Sola flyplass etter endt økt i stallen. Eldstemannen Dennis var nemlig på vei, og som bursdagsbarn var det helt nødvendig å få lov å hente han. Bjørn Erik og Mille var allerede på plass, og alle ventet i spenning på å få klemme han. 

Tenk, pappa og mamma sin lillegutt har blitt 25 år. Eventyreren og spilloppmakeren har blitt voksen, eller det har han jo egentlig vært i en evighet nå. Det er lenge siden han ba oss om hjelp, han er for stolt for det. Han klarer seg sjøl, lever ut drømmene sine med sin kjære, og det er en fryd å få lov å sitte på sidelinja og følge med.

Han skulle egentlig rett på byen og møte gutta som ventet på å få feire han, men vi fikk lokket han med oss hjem til en liten kosestund. Hele familien var atter gang samlet, og det er rimelig flaks med tanke på at Pelle reiser til Marbella i morgen og Bjørn Erik til Curacao dagen etter der igjen. Dennis skal derimot bli i noen dager, og jeg gleder meg til å få tilbringe tid med han. Fine go´gutten vår…


Endelig…

Nå er EM-finalen godt i gang, og for min del håpet jeg på en spennende og rettferdig kamp, hvor beste lag måtte vinne. Vel, jeg holdt en liten knapp på Frankrike, men når Ronaldo så utrøstelig ble bært ut av banene, ble jeg plutselig noe ambivalent. Det er alltid drama rundt den mannen der, men det her fortjente han så absolutt ikke. 

Håper dere alle har hatt en fin søndag!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg