Møkking og glamour i skjønn forening…

God morgen!

Da er vi jentene snart på vei til stallen igjen. Det var med tungt hjerte vi i morges tok farvel med brumlefar. Mille-mor gråt sårt, og sovnet stakkars etterhvert i rein utmattelse. Jeg må også innrømme at jeg synes det er noe skummelt at han skal være borte i over førti dager, og ikke minst at han skal være til sjøs på et boreskip, “but somebody has to pay the bills”. 

Vi jentene skal nok klare oss på et vis, og heldige meg får også snart besøk av mamma. I tillegg så har vi jo Sol å ta oss av, og hun skal nok få sysselsatt oss nok til å drive vekk de vonde “savnetankene”. Vi er på god vei til å opprette god kontakt med henne, og synes også vi mestrer å ri henne ganske så bra. Det begynner å bli skikkelig morsomt, og jeg tar meg selv i å sitte å savne å være rundt henne til enhver tid.

Det å ha hest er ekstremt kostbart, og alle er enige i at vi er nødt til å kutte ned på en del kostnader. I dag har jeg derfor sagt opp et par medlemsskaper, i bokklubben og på treningssenteret. Vi har alle uansett en haug uleste bøker liggende og jeg rir meg svett hver bidige dag nå, så dette er unødvendige ting vi ikke lenger trenger. Det jeg derimot ikke helt klarer å leve uten, men som gjerne ikke passer så bra med daglig møkking, er lange flotte acrylnegler. Vel, nå har jeg ikke valgt å ha de så lange, men jeg bare elsker de rosa fine tuppene mine.

Flinke Torunn, som forøvrig har brusdag i dag HURRA, lager de akkurat sånn som jeg liker dem. Jeg hadde vel egentlig tenkt å ha hvite klassiske igjen, men jeg synes fortsatt det er utrolig kjekt med den rosa vrien. Det ser kanskje litt snodig ut å stå å møkke med de flotte glamourneglene, men nå er faktisk møkkagreipa også rosa…så klart! Vi er noen glade fargeklatter, og regner med at stallfolket har blitt ganske så vant til oss etterhvert.

Det er viktig å pleie seg selv til tider, og det å få besøke Torunn hos salongen henne På Neglen, gjør meg godt. Det er balsam for kropp og sjel…and I love it!

Nå må jeg le. Dennis, med mine gamle rosa hagecrocs, har tatt med seg Mille ut i område her for å fange Pokemonfigurer med en eller annen mobilapp. Dennis har ikke holdt på med noen annet siden i går kveld, og har altså blitt helt hekta. Det er visstnok noe nytt, som mange mener kommer til å ta helt av. Alle ungene mine er ihuga Pokemonfan, så jeg tviler ikke.

Nei, nå må vi komme oss ut til Sol. Vi får heller skrives litt seinere, eller i morgen.

Nyt dagen dere!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg