Det ble ingen musesjekk…

Djiiiiisus, for ei skrulle jeg er!

Jeg la meg tidlig i går for å ikke komme for seint til gynekologen kl. 08 i dag. Når jeg tilfeldigvis ser i boka mi for andre avtaler i det jeg løper ut av døra, finner jeg ut at timen ikke er før på fredag. Ærre mulig?! I tillegg så våkner jeg ikke kl. 06:30 av vekkerklokka, men 04:20. Veldig typisk meg, nå jeg har noe på agendaen. Står selvfølgelig opp, for det er bedre å gjøre noe fornuftig, enn å ligge å vri seg å la tankene vandre. Åhhh, makan!

Jeg har gruet meg i en evighet til denne timen.Det er ikke til å stikke under en stol at jeg begynner å bli godt voksen, og når ting ikke helt henger på greip, ja da må man få det undersøkt. Nå skal ikke jeg utbrodere det her i det vide og det breie, men å lukke øynene for plutselige forandringer er ikke greit. Så når jeg var hos legen min i forrige måned, fikk jeg henvisning videre. For jeg tar aldri celleprøve hos fastlegen min. Jeg er utrolig fornøyd med henne, men har alltid valgt å gå til en proff når det kommer til “understellet”. Det er en såpass viktig greie, og spesialist Eli Smedvig har fulgt meg i mange år nå. 

Siden jeg i utgangspunktet trodde jeg hadde en tidlig avtale i dag, tok jeg også på meg ansvaret å gi hestene som har stått inni i natt frokost. Jeg hadde egentlig ikke kledd meg for å være i stallen, men når en blir møtt av verdens vakreste øyne, ja da kan man ikke la være å henge litt. Tok liksågodt med meg hesten ut på en gåtur. Så der gikk vi da Pippi, Sol og meg. Slettes ikke så verst en mandags morning.

Nå skal jeg vekke Pelle som snart skal avgårde til Marbella. Kanskje det er lurt å ta seg en liten hvil også, for vi skal selvfølgelig tilbringe mange timer i stallen i dag også. 

Håper dere alle får en god start på uken. Fortsatt god sommer!

Klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg