Oss Mot Mobbing…

Hei igjen, dere!

Det finnes altså så mange bra folk der ute, og i går fikk jeg gleden av å oppleve en hel horde av dem på en gang. Mille og jeg skulle møte ei som bokstavelig talt smelta hjerte mitt, som jeg traff på Kristin sitt release party for over to år siden, og god som hun er, valgte hun å treffe oss på “Oss Mot Mobbing” arrangementet hun brenner for.

OMM RUN 2016 er en antimobbeorganisasjon, som ble startet av tyveårige Kristian. Han reiser landet rundt med kjæresten sin og en skokk frivillige motorsykkelklubber og snakker om hvor ukult det er å mobbe. Krutt-tønna Åge Steen Nilsen fra Wig Wam har også joina dem, og jeg må si de alle gjorde en knakende god jobb. De snakker enkelt, så de minste også forstår, og formidler gode verdier, medmenneskelighet.

Mille ble sugd inn i mengden med en gang, og elsket det hun hørte og så. Hun hoppet og danset, og ble kompiser med både den ene og andre der de i sammen jublet for et mobbefritt samfunn. Hun visste ikke helt hvor hun hadde sett han Åge før, men når jeg fortalte han at mamma og pappa hadde opplevd han som oppvarmingsbandet til Kiss en gang, ble øynene store og hun ble mektig imponert. Når han i tillegg tok seg tid til å prate med henne, ja da var hun solgt. I går kveld var det ei fornøyd jente som la seg med autografen hans opp etter hele armen, og jeg tror neppe den vil bli vaska på en stund…

Det var rein flaks av vi fikk med oss det her. Det er godt å kjenne folk, som er på riktig plass til rett tid. Vi storkoste oss til tross for det alvorlige budskapet. Jeg synes alle fortjener et mobbefritt miljø, det burde ikke vært et tema i det hele tatt…

Nyt dagen dere!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar
    1. OMM gjør en så inmari bra jobb! De hadde stand på Tons of Rock i fjor så jeg kjøpte med meg både “Metalheads against bullying” t-skjorte og armbånd. Det er så viktig å fremme slike organisasjoner!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg