Jada, endelig er dagen her! Klarte med et nødskrik å holde løftet mitt…

God grytidlig morgen, dere!

Nå skal jeg opp å vekke snuppeline, for presis klokken 06:45 har jeg bestemt meg for at bilen skal sette snuta mot Kristiansand. Mille spurte i våres om vi kunne besøke dyreparken i år, og jeg sa som vanlig “kanskje”. Ganske så dumt av meg, for ordet “kanskje” er jo et ørlite håp om å oppfylle ønskene, så masekråkeline har vel holdt på hver uke siden skoleslutt å trygle og be.

Nå er matpakkene smurt, sekken pakka og ledsagerbeviset ligget godt og trygt i lommeboka. Endelig, snart er vi på vei!

Det blir å kjøre frem og tilbake på samme dag denne gangen, men sånn er det bare når man har anskaffet seg hest. Liker ikke å være borte fra henne for lenge, men slapper av i dag, for flinke Karina skal være hestepasser. Det er hun som skal hjelpe oss når vi reiser på ferie også, så det er bare fint at de to begynner å finne godtonen.

Ønsker dere alle en finfin solskinnsdag. Neste gang det skrives, er det nok om turen vår i dag, tenker jeg.

Klemmer sendes i fleng, Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg