Kveldsro…

Hei igjen, kjære dere.

I går fikk altså Mille-mor være et par timer i stallen aleine. Jeg har nemlig anskaffet meg et helt fantastisk verktøy, som gjør at jeg har litt kontroll på henne, selv om jeg ikke er i nærheten selv, men det må jeg nesten få lov å komme tilbake til litt seinere. Hun var altså så flink, og jeg hørte også fra andre at hun gjorde akkurat det hun skulle. 

Det varmer et mammahjerte, og det var godt for meg å få unna en del ting her hjemme også. Huset flyter, for jeg føler vi kun er hjemom for å snu igjen, så av og til må det tas et par skippertak. Stakkars Pelle, han lurer fælt på om vi ikke snart skal ha middag i sammen, men i går var jeg nødt til å skuffe han igjen. For det er ikke hverdagskost med skyfri himmel og gradestokk over tyve, og det måtte vi selvfølgelig utnytte maksimalt.

Så når kvelden kom, pakket jeg badedrakt og håndkle og hentet en overrasket snuppeline. Hun var sikker på at hun måtte hjem for å dusje og gjøre seg klar for kvelden, men nei, slike dager kan man altså ikke sløse bort. Vi tilbragte i steden de siste timene på Sandestranda. Når vi kom, var folk på vei hjem, så vi var ganske så aleine om herligheten. Kveldsro…


Pippi vil aldri bade, men følger nøye med på hva snuppeline gjør…

Nå skal vi forberede oss på første skoledag som er allerede i morgen. Mille skal begynne i 6 klasse, og gleder seg noe enormt. Sekken og penalet skal sjekkes, og det er vel på tide å vise henne den nye matboksen med matchende drikkeflaske til. Det er ikke mere som skal til for å glede den jentungen der…

Håper dere alle har en finfin dag, klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg