Vi er endelig på plass!

Gla´gjengen min og jeg har akkurat våknet opp til vår første feriedag på Santorini.

Flyturene, først på fire timer og så en time, gikk strålende uten forsinkelser og tullball, og reisefølget mitt er helt gull å være med. De har kjøpt seg bøker og i tillegg også fått lastet ned en del lydbøker, så jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil. Er egentlig vant til å være “aktivitetsleder”, men nå som vi kun reiser Mille minitenåringen, blir jo dette faktisk ferie for en gang skyld. Har aldri stressa så lite før, alt går på skinner, nå lades batteriene.

Hotellet er helt magisk. Vi er egentlig ikke så godt vant når vi ferdes i Hellas, men denne gangen har han far satt standaren høyt. Olympic Hotel er nyoppusset, og velkomsten var så koselig, så vi vurderer sterkt å returnere hit igjen når vi skal hjem. Internettet er søren meg raskere enn hjemme, og da dere, er jeg solgt. Det å kunne jobbe raskt og slippe å sitte oppe halve natta, som jeg gjorde på Bali, er en fryd.

Akkurat nå har vi spist frokost, og Bjørn Erik og Mille bader rett utenfor verandaen her. Vi venter egentlig på firehjulingene som vi har bestilt, for i dag skal øya saumfares. Vi trenger å få overblikk på hvor vi er, hva denne perlen har å by på. Team Thorsen er på hugget, eventyret kan begynne.


Jeg er livredd for de nye sekkene våre, så for en billig penge har jeg fått tak i trekk til dem…


Endelig er favoritten tilbake…


Det aller første vi gjorde når vi landet, var å kjøpe et ekstra sim-kort med masse data på. Bjørn Erik har mobil han kan ha to simkort i, og via han kan vi nå være på nett akkurat når vi vil. Skulle nettet kollapse, så blogger jeg bare den veien…

Da har ATVén kommet, og jeg har bestått kjøretesten.

Ønsker dere alle en finfin start på uken.

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer
    1. Wow så gøy dere har det 😀💃🏻fine bilder 💖Og kult å rundt å utforske øya med firehjulinger atv 🏎Fantastisk eventyr. du skriver så bra !have fun

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg