My kind of style…

Hei igjen, dere.

Selv om vi nå har forflyttet oss til ny og spennende øy, må jeg få lov å skryte litt av stedet vi bodde på under oppholdet vårt på Santorini. Vi valgte å bo midt på øya, hvor det egentlig skjer svært lite, men elsket hotellet og ikke minst prisen på det. Vi hadde uansett leid oss firehjuling, vi gjør alltid det for å komme oss fra den ene siden av øya til den andre, så det spilte egentlig ingen rolle hvor vi landa, bare prisen var sånn nogenlunde innenfor budskjettet.

Det var lett å forelske seg i Olympic Hotel. Betjeningen var behjelpelige fra første stund, og hele atmosfæren der ga meg en indre ro. Stedet lå i en rolig gate, med små restauranter like i nærheten, og rett over veien var det også et supermarked. Rommene var store og lyse og reine, badet råtøft og for en liten penge ekstra fikk vi veranda mot bassenget bak. Utrolig delikat plass, hvor Mille stortrivdes mens mammaen jobbet. Det var faktisk ganske så trist å reise i fra herligheten, for her likte vi oss skikkelig godt, men nå venter det oss nye eventyr på Naxos.


Mille bodde avskilt fra oss, med en skillevegg og hadde egen dør ut til fellesverandaen vår.


Råtøft bad, med bra trykk i dusjen. Jeg elsket det!

Frokosten ble inntatt her, koselig, ikke sant?


En liten digresjon: Ja, jeg er gal som har bært med meg 2 kg snop hjemmefra. Bjørn Erik klikka nesten i vinkel, MEN det kom ikke på tale å komme hjem til slike fristelser. Dere kan tro det er en som forsyner seg godt fra posen nå, og jeg hører ingen surmuling…

…han surmuler forresten over resultatet på Backgammon spillet vårt også. Han har ikke vunnet over meg en eneste dag…


Er sjelden sur lenge, snopepåsen min.

Da har hele gjengen våknet, og det kiler i magen over å skulle utforske enda en ny øy. Mille skal bare få unnagjort litt lekser først, og det er jo ikke bare bare.

Ønsker dere alle en riktig god fredag og ikke minst GOD HELG!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

4 kommentarer
    1. Nydelige bilder 🌸🐚🍓🍉🐠🐬💋god helg til dere og!!🌺Du er så fin . du ser ut som ei nydelig Mermaid Havfrue tatt ut fra eventyr der du sitter med ditt pastellfarget turkis Santorini havblått hår . Nydelig farve til deg ,det fine håret .du er såå fin med pastell turkis hår og blondt lyst hår . Fint begge deler 💖

    2. Takk igjen snille deg for du deler de nydelige bilder med oss alle ,meg og min kusine med fam i USA 🌺💃🏻🐠🎶🌟💖 såå gøy å se de fine bilder og du skriver så levende . Akkurat som å oppleve selv .ønsker dere forsatt en kjempefin ferie på deres nydelige eventyr .Og skjønner godt du sovner først etter alle de fantastiske nydelige opplevelser fra tidlig morgen🏄⛵️🚗🌅🏖🍉🍓👒 til kveld 🌛🌝💫🌟 kos dere masse og tusen takk for du deler 😀

    3. En ting jeg glemte å si er at jeg er frisør så derfor synes jeg det er ekstra gøy med det fine håret ditt . Nydelig med den farve du har nå . Jeg gikk på international frisørskolen i London i 86 -87 med mange andre norske flinke frisører og utdannet meg og i Norge som frisør og læretid 3og et halvt år hos den flinkeste frisør etter skole i London . vi elsket å gå i carnaby street i London på lørdager å se alle de fine farger på håret i Alle regnbuens farger 🎨🌈💈💇 til alle de fine menneskene der og kule frisyrer .80 tallet og punk og i camden marked lørdager og søndager .og Kensigton high street . Og på skolen og farvet vi masse gøye frisyrer og vi var ofte på hårshow i London . Og masse hårshow kurs i Norge Og utland etter skolen i London og .det er Såå gøy å farve de fine pastellfarger på kunder i alle regnbuens farger . Så du lysner så opp med din kule frisyre og du kler den såå godt . Om jeg synes du er kjempefin lysblond og . Vi måtte hamstre de kule farver i London når vi var på ferie og kurs vi frisører så vi kunne farve våres kunder i Norge det samme med alle de knallfargede og pastellfarger for alle var så kule I London . Nå selger heldigvis leverandører til norske frisører så en slipper å hamstre i utlandet . Såå gøy du er du og er så kul . I London er de så kule frisørlærerne og frisørene .Nydelige mennesker . I Norge er de og det . Men det er til London mange frisører reiser og får inspirasjon til new York og Paris og andre land og . for alle tør mer å være seg selv helt fullt ut og de bærer håret sitt med stolthet om det er blått grønt eller rosa eller gult rødt sølv eller lilla så bærer de det med stolthet og de er seg selv helt fullt ut . i Norge gjør de og det og har de nydelige farger og frisyrer .Og det er så gøy å se deg for du Bærer håret ditt med stolthet. det blir ekstra vakkert da . Du utstråler at du liker håret ditt og det er så godt å se og da blir det ekstra vakkert til deg . Så når jeg så deg ,med den kule hårfargen til det turkise blå havet ble jeg så inspirert og det kom så mange gode minner fra London og alle de kule menneskene og showene vi så . Her i Norge og er frisører fantastiske og det er så mye frisyre show å gøy å se . et show jeg husker så godt i London i 87 var det kom den nydelige pene jenta med den kuleste frisyre og håret var bleket helt hvitt og hun hadde knallrød munn💋💄og såå pen . så kom det to rå kjekke hotte menn ,mørke og barske ut på scenen i bar overkropp og de hadde barbert hode selv med bare noen millimeter hår . De kom med hver sin barbermaskin i handa og de stilte seg opp på hver side av henne og så begynte de å barbere av henne hele håret for show . Det føk hvitt hår i luften og musikken spilte og alle satt og måpte for de to kjekkasene i bar overkropp og så den nydelige jenta som satt der plutselig uten hår . Hun var såå pen med lange mørke øyevipper og den fineste hodefasongen . Hun var nydelig å se på om hun ikke hadde hår . Hun så ut som ei nydelig utstillingsdukke for de er og alltid så pene . Såå kult show og hun gikk på catwalken med de to barske gutta og hun hadde ikke et hårstrå og hun var såå nydelig . Det var for hun bar det med stolthet og utstrålte en skjønnet innenfra . Det er sånn et fint minne . Vi frisører satt i sjokk for vi hadde aldri sett de barberte ei dame før på hodet Kult show som gode inntrykk . Du hadde elsket alle de frisør show i London . Du fikk frem gode minner og da fant jeg ut at jeg likeså kunne dele den historie med deg . Det blonde håret ditt og er så nydelig. Hun kule resepsjons damen på den international frisør skole hadde alltid det blonde hår du hadde før og vi likte det så godt at halve klassen og halve skolen lysnet håret for hun var så kul .på skolen gikk det frisører fra hele verden . Japan Kina Australia USA Sverige Norge Italia +++mange land Det var i boy George og annie lennox tiden . Madonna var og helt på topp og blond da . Så gøy å mimre .
      tenkte jeg måtte si dette siden jeg skrev så mye om håret ditt i går . Jeg har farvet mange og når jeg kom hjem fra London hadde mange sammy jo dynastiet frisyren og da ble det til at mange mistet de lange lokker og de fikk annie lennox og Madonna. frisyre Who is that girl frisyren 💇Gøy med hår og style . Have a Nice day og forsatt god ferie til dere alle . Have fun 💃🏻🎶💫🌺😀du er såå fin og Beautiful . Inside and outside 💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg