Jeg blir gal og går helt fra konseptet når det kommer til visse ting!

God kveld, dere!

Nå er klokka snart halv ti på kvelden her, og vi er på vei ned til byen for å spise. Noen synes kanskje det er litt seint, men denne gjengen her er alt for glad i å henge på stranda til sola går ned. Ikke tro vi kommer til å vende nesa vår hjem brune for det, for sole oss gjør vi så absolutt ikke. Jeg er jo dama som bruker faktor 50 hjemme, så noe annet er ikke aktuelt her heller.

Når venninnene mine hjemme ser de bildene her, så tror jeg nesten de synes synd på Bjørn Erik. For jeg er hekta på det snopet her, og går helt amok når jeg kan få tak i det. I denne butikken fikk jeg prøvesmake også, og da var jeg solgt. Varme og ferske ble det ene glasset etter det andre med meg hjem, så i dag har tygginga mi gått i ett sett. Tar meg rundt 15 sekunder å få unna et. Dere kan jo gjette hvilke Mille kjøpte…

Da skal vi som sagt dra ned til byen og få i oss litt mat. I tillegg skal vi kjøpe ferjebillett til ny øy. Om to dager reiser vi videre…

Fortsatt god lørdagskveld dere!

Klemmer sendes i fleng fra spennende Naxos.

PS! Jeg overlevde rideturen i dag…

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg