Åhhh, jeg kommer til å savne “gå rundt naken leiligheten”…

Good morning, my freinds!

I dag skal vi nyte den siste dagen her på Paros maksimalt. I morgen går turen tilbake til Santorini, og det blir vel og bra det, men tror nok jeg må få kåre Paros til den fineste øya til nå. Jeg har tatt en haug av bilder, men kan rett og slett ikke være her på hotellet og jobbe med dem for lenge, for vi er nødt å komme oss ut av dørene og oppleve noe, nyte timene ute i det fri.

Jeg må derimot få skryte av hotellet vi bor på nå, Archipelagos. Det ligger helt usjenert til, på toppen av et fjell, og selv om hotellet er nokså fullt av andre gjester, føles det som om vi er helt ene og alene. Alle verandadørene står åpne, og vi flakser ut og inn i bare nettoen. Våre hvite romper, får lufta seg skikkelig, og det er altså så deilig. 

Bjørn Erik:” Alle kan jo se at du har litt hengepupper, sånn som du holder dem nå”. Me:”Ehhh, ja og så, who cares?”

Jeg kommer til å savne å kunne rusle rundt på denne måten. Sitte å jobbe på Macén med kun et sjal rundt meg, mens alle de hvite gardinene blafrer i gjennomtrekken. Det har vært en fryd å få bo her, og Bjørn Erik var ikke så sikker på om vi ikke kom til å returnere hit en dag. Jeg vil jo helst besøke nye plasser, ikke låse meg lenger til det samme om og om igjen, som vi har gjort utallige ganger før, men man skal aldri si aldri…

Nå skal jeg vekke gjengen min og så skal vi hoppe i bilen og kjøre helt opp til nordspissen av øya. Bjørn Erik har reservert bord på en av de aller beste restaurantene der i kveld. Planen er å være på en av strendene der oppe helt til solen går ned, for deretter å ordne oss der og dra rett til byen. Vi kan ikke sløse bort tid på å være på hotellet, selv om det er av ypperste klasse, vi er nødt til å bade og kose oss så mye vi kan.

Ønsker dere alle en riktig god helg!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg