Til syvende og sist blir det en vinn vinn situasjon, men jeg ble uansett lurt…

Halloen, dere!

Jeg veit ærlig talt ikke om jeg skal grine eller le. Bjørn Erik har så til de grader lurt meg, men når jeg tenker over det, så burde jeg jo skjønt at det var noe på ferde.

For i en evighet nå, så har jeg gang på gang spurt han om vi ikke snart kan skifte ut dørene på kjøkkenet vårt og i tillegg male taket nede hvitt. Da har han grinete svart at han ikke ser poenget med all den jobbinga for han synes både kjøkken og tak fungerer fint for han, men i det siste har han altså forandre mening. Brått kjøpte han inn maling og her forleden tok han mål av alle skapene. Jøss, tenkte jeg, så flott, endelig skal jeg få det som jeg vil. Hmmm…

Det jeg derimot ikke skjønte, var at han hunken min allerede hadde gått til innkjøp av ny TV! En koloss på hele 75 tommer. Er det mulig? Han var ikke engang tøff nok til å være hjemme når den ankom huset, og siden jeg ikke visste noe, så var jeg faktisk på nippe til å sende den i retur og si det var en misforståelse. Djisuuus…

Som jeg sa så burde jeg jo skjønt at noe var i gjære, når han så plutselig hadde lyst til å oppgradere alt det andre her hjemme, men ikke i min villeste fantasi ville jeg trodd at det var for å få en slags “godkjenning” på nytt TV kjøp. Vi har alltid hatt god TV, det var ingenting i veien med den vi hadde, men her har jeg tydeligvis ingenting jeg skulle ha sagt. Størrelse er visstnok en stor “issue” blant disse mannfolka, så “I will rest my case”.

Ungene ble i alle fall glade, for nå får Pelle vår gamle og Mille hans. Jeg er jo forsovet happy jeg også, i hvert fall når jeg fikk det som jeg ville, nemlig alle ledningen skult inni veggen, men det beste av alt er jo at jeg snart får hvitt tak og kjøkken, thihiii…


Velkommen til vår kinosal…

Fikk plutselig lyst til å tørke støv og vaske gulvet, rart det der når man får noe nytt i hus. 

Ønsker dere alleen fortsatt fin torsdag!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg