En uvanlig fredagskveld…

Reklame | Lash'n Brows by Amalie & Ingrid

Herliga laurdag, for en flott dag å våkne opp til!

Vel, jeg føler meg bittelitt ensom da, for Bjørn Erik har reist på en ti-dagers jobb og Mille er hos Hege denne helgen. På mandag drar hun videre til mamma i Oslo og blir der hele høstferien, veldig rart, men så absolutt et stort ønske som var lett å innfri. Det er uansett ikke synd på meg, for om få timer kommer eldstemann på besøk. Det er en stund siden sist jeg klemte Dennis nå, så jeg gleder meg til å ha han rundt meg.

Klokken halv ni i går kveld ringte forresten Bjørn Erik meg og lurte på hvor jeg var. Han ble en smule overraska over at jeg dreiv å hang rundt på Ikea, for det er ikke akkurat favorittplassen min en fredagskveld. Jeg hadde derimot tilbragt de siste timene i godstolen til Amalie på Lash´n Brows by Amalie & Ingrid, for endelig har jeg begynt på prosjekt “bryn”. Jeg har gleda meg til det i en evighet, men har venta på riktig person som er god nok og som praktiserer “microblading”.

Microblading er permanent makeup som ser helt naturlig ut. Det utføres med små knivblad, det risses på en måte inn små hår, og når det blandes inn farge underveis, ser det ut som ekte bryn. For meg som ikke har bryn i det hele tatt, kun små lyse dotter her og der (så til de grader ødelagt av napping på 80-tallet), så er dette en etterlengta nytekning. Jeg har nemlig ikke behov for å sminke meg når jeg går ut dørene her i det hele tatt, unntatt bryna, men nå er det snart “history”. Jeg veit ikke helt om Amalie synes det er greit at jeg allerede nå rett etter første behandling viser hvordan jeg ser ut, men jeg er altså så fornøyd. Dette er morsomt jenter!


Ikea fangsten min. Nå når Mille reiser tenkte jeg å oppgradere rommet hennes litt, og da trengs det ryddekasser.


Jeg ble litt rød og hoven rett etterpå, men det var ikke noe problem å gå ut blant folk å vise seg…

Da skal denne frøkna her, få på seg ridetøyet og dra i stallen. Både kjerring, hest og hund skal forsøke seg på en liten tur utenfor selve rideområde, vi skal øve på trafikksikkerhet, så ønsk meg lykke til.

Jeg ønsker dere alle en finfin lørdag i dette utrolig flotte høstværet!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg