Noe nytt blei det jo…

Hei igjen, kjære dere ❤

Jeg legger meg seint og våkner grytidlig, for det er så mange tanker som surrer for tiden. Det går litt seint med en rekke ting, jeg er litt rådløs, så det er godt Bjørn Erik som vanlig er den fornuftige og holder litt igjen. 

Det er rart å våkne opp uten frøken fryd Mille, men Dennis og Pelle er her. I går kveld hadde vi noen gode samtaler, så film og bestilte pizza, og i dag regner jeg med at vi gjentar det, men denne gangen med fiskeboller i karrysaus. Først skal jeg derimot i stallen og nyte go´været med Sol. Det er helt magisk hvor nydelig disse høstdagene er for tiden, vi er heldige til 1000. 

Jeg har vært litt passiv i det siste med å engasjere meg i det som skjer rundt om i verden, men det er rett og slett fordi jeg ikke helt veit hvor jeg skal begynne. Det har alltid sjokkert meg hvor mange klin gærne folk det finnes rundt omkring, men nå har det jo klikka totalt for enkelte. Det går ikke en dag uten at nyhetene spyr ut jævelskap, og jeg med flere ser jeg, blir helt handlingslamma. Det hadde vært fristende å slutte å lese noe i det hele tatt, rett å slett la være å følge med, men det går jo ikke. Vi kan ikke stenge all ondskapen ute, slutte å ta det inn over oss, men at det gjør noe med oss, er sikkert og visst.

Så midt oppi all denne galskapen, så prøver altså jeg å skape et lite fristed for hverdagslig småplukk. Ganske banalt og fjåsete kanskje, men akkurat nå, så er det sånn det blir. “Gammalrosablogger”, ja kall meg gjerne det. Jeg er jo litt gammal og liker rosa.

Når en tar en slapp av dag i ny og ne, så må det være innafor å gå tilbake noen uker og dele med dere hva jeg faktisk tok med meg hjem fra den eventyrlige Hellas-turen vår. Jeg hadde på forhånd bestemt meg for å ikke gå inn i en eneste butikk, for jeg orket rett og slett ikke tanken på å bære tung sekk, men noen småting ble det jo selvfølgelig…


Egen designet espadrillosser. Er de ikke fine?


Har vist de til dere før, men dere tåler sikkert å se disse lekkerbiskene en gang til. Alt med flamingo på, må hankes inn…

Pippi og Lala følger alltid etter nå det skal tas bilder i bakhagen…

Julepynt, et must!


Mille fikk ny veske. Så til de grader hennes stil….


Vennskapsbånd til hestevenninnene…


Drømmekjolen ble endelig min. Historien rundt den kan leses her og her.

Hatten ble kjøpt på rein impuls den siste dagen, men jeg veit den kommer til å bli flittig brukt…

Da stikker jeg ut en tur med ullklær på faktisk. Sola varmer, men ikke nok. Jeg har blitt for gammal til å orke å fryse, så lue og skjerf er også tatt fram.

Vi skrives snart igjen, fininger, klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg