4 liter reint snop…

Åhhh, endelig!

Nå har jeg hatt to pakker med gule erter stående på kjøkkenbenken i to måneder, og endelig har jeg klart å somle meg til å lage fire liter med deilig ertesuppe. Jeg er den eneste i familien som virkelig liker det her, så nå veit dere hva jeg skal kose meg med fremover på kalde mørke høstkvelder etter en lang dag i stallen. Nå pakker jeg resten av suppa ned i små poser, og putter dem i frysern.

Jeg tror aldri jeg har opplevd vakrere høst her i Stavanger før. Det pleier å regne og blåse for fullt nå, men nå våkner jeg opp hver bidige dag overraska til tusen om at det er sola som møter meg. Måtte det vare i all evighet, I just love it!

I dag har jeg kjøpt inn masse nye blomster som pryder så fint overalt, og vi har tent hele 21 stearinlys i stua. Det spises is og vi har akkurat begynt på en ny episode av “An Idiot Abroad”. Guriland, så hysterisk morsom han Karl Pilkington. Han gjør alt for å ødelegge stemningen rundt seg, men for oss blir alle reisene og opplevelsene hans god underholdning. Anbefales på det sterkeste.

Dennis er fortsatt på plass i sofaen her ved min side, og siden vi ikke sees så ofte, legger jeg bort Macén for å nyte hans selskap. Jeg får heller komme sterkere tilbake når han har dratt.

Ha en fortsatt superduper kveld!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg