Løgnassene leverte!

God ettermiddag, kjære dere!

Heldiggrisen meg, er med i en ambassadørgruppe bestående av en rekke kreative kvinns, som har til formål å formidle herlige opplevelser. Rett og slett gi folk gode idéer om hva man bør få med seg her i vår vakre by Stavanger.

Humorhuset “Stavangeren”, den tradisjonsrike revyscenen står oss alle kjær, og i går var vi en liten gjeng samlet til førpremieren på forestillingen “Løgnasevangeliet”. I hele 35 år har guttaboys Per Inge, Dag og Rune underholdt oss, tyve forestillinger har det blitt, og jeg må jo si jeg var litt spent på om de fortsatt klarte å levere.

Vel, jeg var egentlig ikke redd for at Stavanger-yndlingene ikke ville få oss publikum med på notene, men skeptisk til om humoren fortsatt holdt mål. Det har tross alt skjedd en del de siste åra, med alle de nyoppdaga standupkomikerne. Det er lov å gjøre narr av alt og alle, og jeg var spent på hva Løgnaslaget ville stille opp med denne gangen.

Herrejemeni, så sabla løye! Vi får gjensyn med gode gamle kjenninger, hadde jo blitt skuffa hvis ikke, og i tillegg har gutta som vanlig fulgt med med i timen og gir oss mye dagsaktuelt. Jeg vil ikke røpe for mye, men kan nevne såpass at vi bli bedre kjent med en meget mye omtalt presidentkandidat fra statene samt en frisørnekter fra Bryne. Min soleklare favoritt var nok damene fra “Egenes Kristine Mopedklubb”. Djiiisus da fikk lattermusklene virkelig kjørt seg. They really made my day!


Foto: Kjersti Riber, RA

Så løp å kjøp billetter, kjære dere. Ta med deg en du er glad i, en du setter pris på og hygg dere inni varmen i de koselige lokalene på Stavangeren. Det er ingenting som slår en helaften på byen, med disse tre karene her som underholdere. Kan så absolutt anbefales…

Nå lages det grøt, før ridetimen klokken seks i kveld. Jeg har allerede tilbragt et par timer med Sol tidligere i dag, smeden har nemlig vært på besøk og byttet skoene hennes. Samtidig fikk jeg møkka, hentet ny spon og lagd i stand kveldsmaten til henne. Ser virkelig fram til å dra tilbake til stallen nå som alt hardarbeidet er unnagjort.

Ønsker dere alle en riktig god middag og kveld!

Klemmer sendes i fleng fra Hundvåg, Stavanger
 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg