Pilot elsker!

God kveld, kjære dere.

Jeg veit det blir seint før innleggene kommer ut, men jeg nekter å bli den bloggeren som hele tiden unnskylder meg og skylder på “tidsklemma”. Jeg er nok bare inni en litt “slækk” periode, hvor jeg er litt umotivert, og derfor heller velger å gå i stallen før jeg har gjort “jobben min”. 

Jeg tenkte derimot jeg skulle vise dere mine fjonge nye lesesolbriller. Det er ikke til å stikke under en stol at jeg er en stor Ray-Ban fan, og det er nesten latterlig å se hvor mange bilder jeg har postet hvor pilotbrillene mine står i sentrum. Jeg digger den formen, men det tok meg mange år før jeg faktisk kunne bruke den typen der. Jeg har nemlig litt “bollekinn”, så alt av briller graver seg godt inn i huden. Kunne aldri gå med briller lenge av gangen før, for da gnagde de seg godt nedi kinna og lagde stygge merker. Ikke akkurat lurt, når jeg så til de grader sliter med huden fra før av.

Nå derimot, reiser jeg hele veien til Sandnes Optikk og flinke Maiken og resten av gjengen der. De har nemlig en helt unik måte å finne akkurat den riktige brilleformen til meg, og så har de et hav av kule Ray-Ban Pilot solbriller som de tilpasser så det blir avstand til kinna mine. De blå er favoritten, men jeg er ganske så keen på å haie til meg et par grønne etterhvert også (må jo matche håret). De aller nyeste er derimot noen lekre brune, og de har jeg altså også fått styrke i. Nå er det slutt på å ha to lag med briller på nesa, joda, det er helt sant, jeg gjorde det helt til sist ferie. Nå nytes en bok uti det fri, uten alt ståheiet og lystige kommentarer fra de rundt meg, thihiii…


Så fornøyd med de nye lesesolbrillene mine…

Da er jeg nødt til å finne senga dere. Jeg har en hektisk helg i vente, og trenger all den søvnene jeg kan få. Vel, nå som Bjørn Erik er bortreist er jeg litt sløv og tar faktisk med meg mobilen i senga. Helt idiotisk, for ocd´en min “tvinger” meg til å gjennomføre fem omganger med Candy Crush og i tillegg avslutte med en seirende runde av et “Yaniv” kortspill. Jeg legger meg helt flat, og innrømmer at dette er “waste of time”, men det roer meg på en måte helt ned før det er natta.

Nattinatt, dere!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg