Endelig er den tilbake!

Kjære dere ❤

I går var jeg så heldig å bli invitert ut på frokost av min kjære venninne Vibecke, og på veien hjem så jeg til min store overraskelse at “Rosa-sløyfe krusene” var tilbake i Kitch´n butikken. Jeg har vært på utkikk etter den en evighet siden sist den var så populær, og nå er den altså her igjen.

Det nydelige rosa kruset fra Modern House kan altså kjøpes i de fleste Kitch´n butikkene, men også direkte fra Kreftforeningen, se her. Koster kun hudrelappen, og hele 60,- går direkte til Rosa sløyfe-aksjonen. Hadde det ikke vært for at jeg har hatt lyst på dette kruset så lenge, så hadde dette vært en gave høyt oppe på juleønskelista mi. Kanskje en idé å spre videre?

Ting går litt tregt i dag, mye kjedelige ting på agenda, så jeg vimser frem og tilbake mellom avtaleboken min, telefonsamtaler og vaskemaskinen, men så har gode pauser innimellom med den nye te-koppen min da ❤

Happy wednesday, dere!

Smask, Nina

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg