For en herlig skrekkens aften!

God søndag, folkens!

I dag har jeg hatt morgenkvisten helt for meg selv. Jeg har vel egentlig aldri hatt særlig trua på at man kan ta igjen tapt søvn, men akkurat i dag så tror jeg det var det Mille-mor gjorde. Hun og jeg har nemlig konstant vært på farta i det siste, men i dag klarte jeg å snike meg ut soveromsdøra uten å vekke henne. Hun er alltid redd for å gå glipp av noe hvis jeg står opp før henne, og nå som hun også sover i pappa sin seng mens han er bortreist, er det som regel helt umulig. Tror rett og slett hun var helt utslitt nå, så en real blackout var virkelig etterlengta og gjorde henne godt.

Gårsdagen var forresten en rein fest fra morran til kvelds. Vi venninnene møttes som sagt på teateret først, og dro deretter videre hjem til Brede og Simone hvor det var duket til fest for store og små. Mille var på tidspunktet vi ankom huset, ganske så stressa og redd, men det var flaks at det fortsatt var lyst ute, for da virket alt plutselig mye mindre skummelt.

Aktivitetsleder Simone, tok helt av med ungene og bød på seg selv fra vi kom til vi gikk. Det ble quiz, gjette “tallet i glasset”, kåring av beste kostyme og mye dans og sang, så bedagelige meg, satt ganske så rolig henslengt og nøyt kvelden maksimalt. Det ble servert masse snaddermat, og snop (flamingo-snop), så dere kan tro vi var to fornøyde trulter som fant veien hjem i svarte natta. Ikke rart vi krasjlanda i senga rett etterpå, for en slik innholdsrik dag tar på. For en herlig skrekkens aften!


Røykmaskin og lyder i fleng, gjorde det innebygde inngangspartiet ganske så skummelt…

Brede, kveldens vert…


My girl, Mille…


Vi kom tross alt rett fra teater, så denne gangen valgte vi enkle kostymer…


Flinke vertinnen Simone stod virkelig på og underholdt de små…

De beste kransekakefingrene jeg har smakt “ever”…

Tenk at noe så søtt, kan se så jæ…. ut!

Nå skal jeg tilbringe tid med gutta mine, før Mille kommer hjem fra stallen og vi skal begynne å pynte opp til i morgen. For da kommer naboungene på døra, og da åpner vi selvfølgelig opp og byr de på snop.

Håper dere alle har hatt en fin helg så lang, nyt den videre!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg