Snakk om å bli lurt trill rundt!

God kveld, kjære dere!

Endelig har jeg fått tak i denne episke videosnutten. TV-reporter Ingvill Bjorland klarer altså å lure Bjørn Erik så til de grader, og jeg ler like godt nå som for 17 år siden. Han kjære hunken min var akkurat kommet hjem fra Filippinene etter å ha vært med på den aller første sesong av Robinson, og han sa selvfølgelig ja til invitasjonen til Ingvill om å være med på å konkurrere litt. Han hadde tross alt fått litt erfaring etter å ha vært vekke i over 50 dager.

Regner med at dette får fram smilet deres også…

Jeg har akkurat tatt farvel med en herlig gjeng kvinns som har kost seg i sofakroken min i dag, men nå er jeg snart klar for senga, for i morgen er det en hektisk dag fra morran til kveld.

Nattinatt, smask Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg