Sååå knasj!

God lørdag, folkens!

Akkurat nå frister det lite å forlate hjemmets lune rede, men for at vi skal kunne rekke alt vi skal i dag, er det vel bare å komme i gang. Må virkelig si jeg foretrekker å ha det bitende kaldt i steden for det lurveværet vi har nå, men det er ingen vits å bruke energi på det man allikevel ikke kan gjøre noe med. Så da ikler vi oss ull fra innerst til ytterst, tar på oss smilet og lar det stå til.

Hva synes dere forresten om den nye hårfargen min? Er den ikke knasj? Det er altså alltid så spennende å se hva jeg ender opp med hver gang jeg setter meg i go´stolen til Andrea på Sachs. Jeg gir henne kunstnerisk frihet, som vi så fint kaller det, og jammen klarer hun ikke å trylle frem noe kjekt hver bidige gang. Planen var vel egentlig å bli blond igjen, det er nemlig snart et år siden jeg startet å eksperimentere, men jeg blir altså aldri lei. I will keep up with the craziness…

Håper dere alle får en fin og innholdsrik dag. Vi skrives igjen ganske så snart ❤

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg