En liten smakebit…

God kveld, dere!

Herrejemeni, i dag så fungerer jeg altså ikke i det hele tatt. Jeg klarte nesten å komme for seint til en avtal klokken 12, og da er det ille. Jeg har nemlig mer eller mindre tatt til meg regelen til Bjørn Erik “å komme tidsnok, er å komme 5 minutter før”, men i dag var jeg helt på bærtur.

Når en begynner dagen sånn, så føler jeg alt baller på seg, alt går treigt. Snuppeline og jeg klarte allikevel å skru opp giret et par hakk, og karret oss avgårde til Sol før det ble kø. Tre timer deilig balsam for sjelen, hestestell og kos, gikk unna på et blunk, og prikken over i-en var å komme hjem til lukten av “jul” i huset.

Jeg tuller faktisk ikke, når jeg mener at julepølse er noe av det aller beste jeg får. Det er bedre en ribbe, medisterkaker og pinnekjøtt, jeg bare elsker julepølse. Vi pleier derimot ikke å tenke jul i det hele tatt før etter den 24 november. Mille har nemlig bursdag den dagen, og oppmot den datoen er vi helt oppslukt i at hun skal ha det knakende kjekt. 

Han far skjønte kanskje på et tidspunkt at jeg hadde stått opp på feil bein i dag, og det er sannelig ikke mer som skal til å få meg på rett sjøl igjen enn en saftig bit julepølse, dynket i potetmot, rødkål og et hav av deilig brun saus. Jammi!

Siden jeg har en avtale “allerede” klokken tolv i morgen også, så kanskje jeg bør begynne å tenke på senga allerede? 

Nattinatt skatter ❤

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg