Fullt kaos, energityver, friendstime og raggsokker…

God ettermiddag, fininger ❤

Åhhh salikatt, i dag skulle jeg ønske jeg kunne logge meg av alt som heter medier, og ikke ha noen meninger om noe verdens ting. Hadde ikke det vært greit innimellom? La verden gå sin gang, la folk mene og tro akkurat hva de vil, bare gi faen? Joda, det er vel stort sett det de fleste gjør, putter på skylappene og håper “det går over”, men det kan jo ikke jeg.

Jeg har ikke sett på makan til raseri og følelsen av å bli krenka blant enkelte. Det litt snodige i det her, er jo alt oppgulpet fra de som ikke engang sendte inn den hundre-lappen til NOAS, som vi andre i bunn og grunn synes var helt ok, siden det uansett går til en god sak. “The haters” føler seg sååå ført bak lyset pga det geniale stuntet til Mr. Joner og kompisene. De går i fistel, fordi det faktisk er mange med meg som føler at visse maktpersoner har alt for usunne verdier, samtidig som de tar for mye plass. Hmmm, jeg tror sannelig jeg skal sende inn en hundrelapp til jeg, bare for å kjenne på hvor godt det er å støtte denne gode saken.

Jaja, “let´s get over it”. Jeg har putta huet mitt inn i et par vepsebol nå, og får vel tåle å gå noen runder til med dette maset, men jeg kjenner virkelig på at dette kaoset er energityver til tusen. Godt Randabergjentene var spontane og ga meg en pause før i dag. Bestis ville vel egentlig at vi skulle gå oss en tur i finværet, men et realt etegildet fristet mye mer. Det å komme hjem til pakke fra mamma, var jo også virkelig et pluss, og kanskje et tegn? Nye raggsokker til store og små, ikke dumt, for jeg kjenner det er vanskelig å få i seg varmen i kveld, med så mange kalde ytringer og intense hat å forholde seg til…

Nei, nå får nett være nett, jeg er helt nødt til å logge av for å få gjort noe fornuftig her. Det er kun et par dager igjen til snuppeline har bursdag, og slike eventer krever jo litt planlegging. Jeg for henge i, før sofaen fanger meg.

Ønsker dere alle en fortsatt god kveld!

Klem Nina

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

3 kommentarer
    1. Helt enig med deg, og jeg blir så sliten av media som hauser opp filleting som clickbait på denne saken. Frustrerende!

    2. Føler med deg Nina🙏🏻Fra å være en hjelpene hånd der folk vil være med å bidra, til å føle seg lurt å ført bak lyset er ikke lang😪Noah gjør en kjempe jobb, å Joner fikk det fram i lyset med sitt innlegg👏🏼👍🏻😃Han hadde aldri frontet dette uten at han mener det. Synd folk reagerer med sinne😌Ha en strålende dag🎉Lykke til med forberedelsene til Mille sin feiring av dagen sin🙏🏻❤️🎉😘

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg