Takknemlig ❤

Jøss, så stille og rolig det plutselig ble…

Er helgen og den fire dagers lange bursdagsfeiringen virkelig over?

Ja, det er den faktisk, og jeg kan med hånden på hjertet si at den oppmerksomheten jentungen vår har fått denne gangen, har vært overveldende. Hun må nok bruke et par dager fremover nå, på å lande, og det må kanskje vi foreldre også?

Gårsdagen ble feiret med venner, for som dere sikkert har fått med dere, så har vi “innflytterne” ingen familie her i Stavanger. I god tradisjons tro stilte altså disse fine menneske opp, og tilsamme ble vi hele 21 festglade store og små.

Det å kunne samles rundt Mille på denne måten, er stort, og det er som hun sier:”Jeg er heldig jeg, mamma, for jeg har mange som bryr seg om meg”. Ja, det har hun så absolutt, og det har vært veldig tydelig denne gangen.

Det er ofte vanskelig for henne å slappe av i så store forsamlinger, det blir for mye å ta inn på en gang, men denne gangen synes jeg det gikk veldig fint. Over tid er det bygd opp god tilitt til alle disse engasjerte menneskene, og for aller første gang klarte hun å komme gjennom kvelden uten at vi måtte ta en liten “timeout”. Det ble med andre ord en fin avslutning på 11-åringens drømmelanghelg ♥

Fine Mie-bie kom med konsentret enhjørning fis. Hvor kult er ikke det?

Lesestund…

Ups, her er det ei som er på vei til å bli en liten miniungdom…

Skjønne lille Lilly kom med egg fra egen høne…

Hesten Sol skal virkelig nyte godt stell fremover…

Nå regner jeg med at snuppeline snart kommer feiende inn dørene her. Vi skal ta oss en bitteliten pause før jeg slipper henne av i stallen og jeg drar videre til flinke Amalie på Avea klinikken for litt egenpleie. Det skal virkelig bli kjærkomment.

Håper dere alle har hatt en god dag så langt, klem Nina

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer
    1. Gratulerer med veloverstått dag til Mille prinsessa 😀 Nydelig datter dere har.
      Jeg er så glad i bloggen din. Tusen takk for at skriver så mye fint Nina. Har fulgt deg siden du
      startet bloggen din. Følger også Kristin Tusen takk for at du er den du er.
      Mange klemmer til deg, Bjørn Erik og Mille <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg