Da var vi i gang igjen..

Wow, 1. desember jo!

Det er altså veldig lite her hjemme, som minner om at vi nå har gått inn i desember og den koselige førjulstiden. Vi har som sagt akkurat lagt bak oss en heidundrande bursdagfeiring for snuppeline, og må få lande og pakket den bort først før vi kan begynne å hente frem alt julestæsjet. Nå derimot har Pelle og Bjørn Erik hjulpet meg, og fått ned alle de rosa lanternene vi hadde i taket. Mille har også bidratt, hun har tatt med seg alle gavene og alle de nydelige kortene opp på rommet sitt, så i løpet av helgen regner jeg med at det både lukter og synes at jula er i gang her hjemme også.

Julekalenderne er i alle fall på plass. Alle tre, ja til Dennis i Oslo også, og jeg er spent på hva Mille synes om alle idéene mine denne gangen. Jeg hører flere synes dette er et stress å få til år etter år, men ikke når man planlegger 6 måneder i forveien. Han hunken min shopper så mye dill-dall fra Kina, og da hender det jeg henger meg på og ber han bestille et par ekstra dubbeditter til meg også. Ellers så er Mille sin kalender fylt med opplevelser. Jeg har flittig vært rundt med ledsagerbeviset hennes, og hanket inn teaterbilletter og juleshowforestillinger, som jeg vet hun håper hun i år også får være med på. Det har også vært mye salg i hestebutikkene, så det er nok ikke bare Mille som får nyte godt av disse pakkene. Sol, skal nok også få kjenne på at det vanker litt ekstra kos.

I dag fikk Mille ei hjerterumpetaske, rosa så klart. Det er vel noe av det mest “harry” jeg veit om, men denne nyttigheten er visstnok på full vei “inn” igjen, så når den dukket opp til en tyvekroning, var jeg ikke sein med å slå til. Jeg må også få nevne at jeg et år glemte hvor jeg hadde gjemt diverse gaver, og dermed ikke endte opp med så fornuftig og rimelig kalender allikevel. Det har jeg derimot lært av nå, så nå noterer jeg meg gjemmestedene i almanakken min…

I dag har snuppeline tidlig ridetime, allerede klokken fire, så da får jeg se å hoppe inn i de varme klærne igjen.

Ønsker dere alle en fortsatt fin torsdag ❤

Klem, klem…

 

 

Instagram: nthorsen 
Facebook side: Nina Sprell Levende
Snapchat: ninasprell

2 kommentarer
    1. Ingvild: Ja, ikke sant? Bjørn Erik fikk faktisk selve kalenderen, på Vinmonopolet, men siden mellomstemann ikke liker øl, ordnet han diverse cider til den 🙂 Dennis i Oslo fikk derimot fylt den med øl. Bjørn Erik ordnet det slik at Vinmonopolet gjorde den klar, og Dennis hentet den selv 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg